درباره وبلاگ


به وبلاگ ارتش سرخ آذربایجان خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 15999
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

Pichak go Up


boz gurd



ارتش سرخ آذربایجان
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:57 ::  نويسنده : یک طرفدار

 از هواداران می خواهم به تیم حریف و تیم داوری همچون گذشته احترام بگذارند

جعفری در خصوص بازی روز یکشنبه با استقلال تهران گفت : روز یکشنبه بازی تراکتور و استقلال در شرایطی برگزار می شود که کلیه اذهان فوتبال دوستان و علاقمندان به این ورزش در داخل کشور و خارج از آن نگاه های خود را معطوف به این بازی کرده اند. آنچه بایستی فردا در تبریز نمایان باشد صرفنظر از نتیجه شخصیت آذریها و هواداران فهیم تراکتورسازی است.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:56 ::  نويسنده : یک طرفدار

 محسن ترکی بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران را سوت خواهد زد . حسن کامرانی فر و محسن فریمانی او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد ، ملکی بعنوان داور چهارم این دیدار معرفی شده است.



 جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه ای به شرکت واحد اتوبوسرانی درخواست نمود



ادامه مطلب ...


 جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جلسه ای با آقای جواد ششگلانی رییس هیئت فوتبال استان در مورد واگذاری فروش بلیط به باشگاه شرکت می نماید.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 روز پنجشنبه 6 بهمن ماه برنامه 90 در مورد نتیجه مسابقه دو تیم تراکتورسازی و استقلال یک سوال نظرسنجی مطرح نمود که در خاتمه 46 درصد از مردم به پیروزی تراکتورسازی و 40 درصد نیز به پیروزی استقلال رای دادند.
صرفنظر از اینکه نظرسنجی فوق یک برنامه تلویزیونی بوده و برنده اصلی مسابقه در میدان مسابقه تعیین خواهد شد.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:14 ::  نويسنده : یک طرفدار

 به درخواست هواداران تراکتور ، محمد ابراهیمی بعد برد استقلال در تبریز آذری خواهد رکسید



 تیفوسی های تراکتور در پیامی از همه هواداران با غیرت تراکتور خواستند در بازی فردا (یکشنبه) در برابر استقلال تهران، با حضور سرخ و پرشور خود در ورزشگاه سهند ، مایه مباهات ، افتخار و پیروزی خطه قهرمان پرور آزربایجان شوند.



ادامه مطلب ...


 هوشنگ نصیرزاده، کارشناس با سابقه داوری، با سخت دانستن قضاوت بازی حساس تراکتور و استقلال، سه پیشنهاد برای داوری این بازی داشت و چنین گفت: هر داوری را بخواهیم برای این بازی انتخاب کنیم با سختی مواجه خواهیم شد، اما از دید من همه میتوانند این بازی را قضاوت کنند.



ادامه مطلب ...


 حاضرم بخاطر هواداران به پیشنهاد های مالی بهتر جواب رد بدهم

رودریگو توزی بازیکن ارزنده تیم تراکتورسازی که نمایش قابل قبولی را در طول فصل از خود نشان داده است، در نظرسنجی بهترین بازیکن دیدار شاهین - تراکتور شما بازدیدکنندگان گرامی او را با آرای 71.52% به عنوان بهترین بازیکن تراکتور انتخاب کرده اید، بر همین اساس به سراغ این بازیکن رفته و سوالات مختلفی از جمله پیرامون دیدار روز یکشنبه مقابل استقلال را از ایشان پرسیده ایم، شما می توانید مشروح این مصاحبه را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:8 ::  نويسنده : یک طرفدار

 هواداران تراکتورسازی در مسابقه تیم های تراکتورسازی با داماش گیلان کاری کردند کارستان
برخلاف تصورات معطوف به وقایع بازی رفت دو تیم در رشت که انتظار داشتند هواداران تراکتورسازی در اقدامی مقابله به مثل حاشیه هایی را ایجاد نمایند ، هواداران تراکتورسازی در یک نمایش فرهنگی با رعایت ارزش های اخلاقی و پهلوان منشی به قدری با میهمان خود محترمانه رفتار کردند که موجب تشکر تیم میهمان و مدیرعامل باشگاه داماش گردید . مسئولین فدراسیون نیز از این موضوع سپاسگزاری کرده و کمیته انضباطی نیز ضمن تشکر از هواداران تراکتورسازی اعلام کرد باشگاه را تشویق خواهند کرد.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سرمربی تیم ملی کشورمان روز یکشنبه برای دیدن مسابقه تراکتورسازی و استقلال به تبریز می آید . کی روش برای دیدن بازیهای تیم به برخی شهر ها رفته اما اولین بار است که به تبریز خواهد آمد . اهمیت و زیبایی این مسابقه به هواداران با فرهنگ و حرفه ای تراکتورسازی است که همیشه پرشور و صادقانه تیم را حمایت کرده اند ، یقینا این بار نیز به مثابه دفعات قبل این هواداران با حضوری پرشور و گرم همه را متعجب خواهند کرد . کی روش که در فوتبال کشورهای مختلف جهان حضور داشته این بار با خوبیهایی مواجه خواهد شد که قبلا آن را در هیچ جا ندیده است و یقینا این حضور پرشور و فرهنگی را به دنیا انعکاس خواهد داد.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : یک طرفدار

 فردا دیدار تیمهای استقلال و تراکتورسازی بدون شک دیدنی‏ترین و حساس‏ترین دیدار هفته 23، خواهد بود. تراکتورسازی در حالی در ورزشگاه سهند تبریز میزبان استقلال است که تاکنون نتایج نسبتاً خوبی گرفته و در ورزشگاه خانگی خود با حمایت هوادارانش همه تیم‏ها را از لبه تیغ می‏گذارند.



ادامه مطلب ...


شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : یک طرفدار

 در مهم ترین دیدار این هفته تراکتورسازی تبریز به مصاف تیم استقلال تهران می رود امروز لیست محرومان هفته بیست و سوم اعلام شد و طبق لیست اعلامی سازمان لیگ تراکتورسازی و استقلال بدون محروم به مصاف هم می روند.



شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : یک طرفدار

 جلسه مطبوعاتی قبل از بازی سرمربیان محترم تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ساعت 19 روز شنبه 8 بهمن ماه در سالن VIP هتل ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.



جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : یک طرفدار

 سیاوش اكبرپور مهاجم تراكتور تبریز دوباره باید مقابل استقلال قرار بگیرد. او برای بازی این هفته انگیزه‌های زیادی دارد ولی نمی‌خواهد حرفی بزند كه حاشیه درست شود. سیاوش در مورد شرایط تراكتورسازی، بازی حساس با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب